اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

فرمول رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان/ راه صعود تا فینال چگونه است؟

رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در شهرهای مختلف دو کشور میزبان و با حضور 24 تیم برگزار می‌شود.

فرمول رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان/ راه صعود تا فینال چگونه است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان از روز یکشنبه رسما با انجام دیدارهای افتتاحیه در ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی ایران در این رقابت ها در گروه چهارم در کنار بلغارستان میزبان، فنلاند، کوبا، لهستان و پورتوریکو قرار دارد و از روز چهارشنبه رسما رقابت خود با دیگر حریفان را آغاز خواهد کرد.

با پایان مرحله گروهی که در شهرهای باری و فلورانس ایتالیا و وارنا و روسه بلغارستان برگزار می شود، 4 تیم برتر هر گروه راهی مرحله بعدی خواهند شد و در گروه های چهارگانه جدید قرار می گیرند.

تیم ملی ایران در صورت صعود از مرحله مقدماتی به عنوان تیم اول در گروه H، در صورت صعود به عنوان تیم دوم یا سوم در گروه G و در صورت صعود به عنوان تیم چهارم در گروه A قرار خواهد گرفت.

دیدارهای مرحله دوم مقدماتی در چهار شهر میلان و بولونیای ایتالیا و وارنا و صوفیه بلغارستان پیگیری خواهد شد.

تیم های اول این 4 گروه راهی مرحله بعدی مسابقات خواهند شد و دو تیم از میان بهترین تیم های دوم مسابقات نیز شانس حضور در جمع 6 تیم برتر را خواهند داشت.

6 تیم برتر مسابقات در دو گروه سه تیمی قرار می گیرند و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد تا تکلیف فینالیست ها و دیدار رده بندی برگزار شود.

لازم به ذکر است مرحله سوم مسابقات و دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال در شهر تورین ایتالیا برگزار می شود. در نهایت این مسابقات با برگزاری 92 مسابقه در شهرهای مختلف ایتالیا و بلغارستان در تاریخ 8مهرماه با برگزاری دیدار فینال در تورین ایتالیا به پایان می رسد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول